Усіх з Днем гравців Ліги Легенд і вітаємо в оновленні 14.20!

Це оновлення стане першим для Спліта 3. В цілому, ми задоволені новим темпом боїв і зменшеною швидкістю ефекту снігової кулі, але не дивно, що є декілька винятків після зміни близько 100 предметів.

Ми вдосконалюємо систему ранніх критичних предметів стрільців, переналаштовуючи Екзактор, Викрадач сутності, Заточка Статика та Дикі стріли Юн Талю. Ми також покращили деякі вибухові предмети магів, оскільки вони допомагають вбивати гравців з одного удару, а також знизили швидкість зачищення лісу для магів. Ми вважаємо, що це допоможе відновити стрільців з критичними ударами та загалом розширить можливості не магів у більшості ролей. Окрім цих системних змін, ми корегуємо характеристики десятьом найбільшим чемпіонам гри та ще більшого варто очікувати, коли ми доопрацюємо останні частини нової системи предметів.

З інших новин, у цьому оновленні ми розпочинаємо Дні гравця Ліги, щоб відсвяткувати 15-річчя Ліги Легенд! І хоча ми не випускаємо нових ігор, як це було під час ювілейної події на 10-річчя, на вас чекає чимало нагород, докладніше про них нижче!

У цьому оновленні ми також маємо багато інших змін, таких як ГСО Тімо, коригування штрафів за скасовування черги, деякі зміни в MMR і Чемпіонат світу 2024. Дякуємо за увагу і побачимося у наступному оновленні!

Неправильні нотатки до оновлення? Чому ви не стрибнете до порталу, який приведе вас до нотаток TFT!

Основні моменти оновлення

Музичний фанат Ґраґас, Косплеєр Ніко, Кіберспортивний фанат Трандл та Первородний Вісник ночі Ясуо стануть доступні 9 жовтня о 21:00 за київським часом (19:00 UTC).

Ви також зможете отримати Ювілейну Сивір виконуючи місії події “Дні Гравців”. Детальну інформацію про подію ви можете отримати нижче.


Ліга Легенд “Дні гравців”

Ліга Легенд — це гра, яка була створена всіма вами. Останні 15 років були дивовижною пригодою, і ми пишаємося тим, як ви ділилися своєю любов’ю до гри, кіберспорту та до одне до одного.

Тож це свято про вас і те, як ви зробили гру набагато кращою, ніж ми могли сподіватися. Ми поділимося проілюстрованими історіями гравців з усього світу. Ви також матимете нагоду забрати зі сховища кілька образів, не кажучи вже про десять днів нагород, а також кілька інших невеличких жетонів, щоб висловити нашу вдячність.

Усього на вас чекає 10 днів, протягом яких ви зможете отримати нагороди (зіграти в гру, щоб виконати місію та виконати місію, щоб отримати нагороду, ви знаєте, як це працює), зокрема міфічний образ Ювілейної Сивір, міфічну есенцію та партію аксесуарів на фан-тематику. У вас буде час до 28 жовтня, щоб забрати їх усі; Грайте хоча б в один матч на день або зачекайте до кінця та зіграйте всі 10 поспіль! (Тільки не забувайте робити розминку.) Ось дорожня карта, де ви знайдете всі смаколики, що чекають на вас!

  • День 1: Ювілейна іконка гравця
  • День 2: 2500 синьої есенції
  • День 3: Таємнича іконка 
  • День 4: 1050 помаранчевої есенції
  • День 5: Ювілейна емоція
  • День 6: 5 міфічної есенції
  • День 7: Таємнича емоція
  • День 8: 10 міфічної есенції
  • День 9: Постійний образ Ювілейної Сивір (міфічний)
  • День 10: Іконка та рамка Ювілейної Сивір

Ми розпочнемо захід з веселого прямого етеру з питаннями та відповідями від розробників 9 жовтня о 14:00 PDT! Налаштуйтеся на наш Твіч, Ютуб, ТікТок! канали для веселих ігор, таких як «Чат створює чемпіона» та майстер-класу з балансування в реальному часі, а також можливість поставити розробникам Ліги свої нагальні питання.

На початку заходу ми також проведемо три особливі дні: День творчості, День музики та День кіберспорту – 9, 10 та 11 жовтня, кожен з яких представляє ті важливі способи, завдяки яким ви всі робите Лігу реальною. Заходьте на нашу сторінку @LeagueofLegends у соцмережах, щоб завантажити крутий контент!

Незалежно від того, чи граєте ви з відкритої бета-версії, чи з 14-го сезону, ми раді, що ви тут і дякуємо за те, що допомагаєте робити Лігу такою, якою вона є сьогодні!


ГСО Тімо

Один з найстаріших і найненависніших чемпіонів Ліги оновлений у нашому останньому Графічно стійкому оновленні (ГСО). ГСО Тімо нарешті виходить у версії 14.20. Воно представлене новими анімаціями, звуковими ефектами, візуальним оновленням і візуальними ефектами, щоб переконатися, що Тімо виглядає якнайкраще, залишаючи по собі абсолютний хаос і руйнування.

У зв’язку зі збільшенням обсягу робіт і підвищенням рівня якості, ми збираємося підняти ціну на три образи Тімо. Якщо у вас вже є ці образи, то ви можете продовжувати користуватися ними, і вони будуть оновлені безплатно. Але якщо у вас їх ще немає і ви хочете отримати їх за поточною (нижчою) ціною, то не забудьте придбати їх до того, як ГСО почне діяти завтра!

  • Радісний ельф Тімо (520 RP до 750 RP)
  • Розвідник Тімо(520 RP до 750 RP)
  • Борсук Тімо (520 RP до 750 RP)

Ми також повернули ці образи до магазину в 14.19 і 14.20, тож не забудьте прихопити їх до того, як вони повернуться до сховища і будуть замінені в оновленні 14.21!

Додатково, для святкування ГСО Тімо, ми додаємо йому тему чемпіона. Протягом дії оновлення 14.20, якщо ви ввійдете в Розлом граючи на Тімо, його нова тема заграє перед початком гри. Сподіваємося, вам сподобається це маленьке свято для нашого хлопчика, тож зіграйте в гру за Тімо, щоб випробувати його! (Обіцяємо, що не засуджуватимемо вас за гру за Тімо — подяка Mr. Broxah).


Коригування покарань за скасовування черги

У минулому оновленні деякі гравці отримували занадто суворі покарання за відмову або пропуск перевірки готовності через помилку у системі. Ця помилка призводила до того, що гравці просувалися по рівнях покарань набагато швидше, ніж передбачалося, що призводило до тривалого відключення з черги, навіть за незначні порушення. У оновленні 14.19 ми зменшили швидкість, з якою гравці отримували серйозніші покарання за постійну відмову від перевірки готовності, поки ми працювали над остаточним виправленням. У оновленні 14.20 цю проблему буде вирішено, а також видалено недоречні штрафи з акаунтів. Тимчасове призупинення серйозних штрафів за відхилення готових підтверджень матчів буде скасовано в оновленні 14.21 і все має повернутися до нормального функціонування.

Наша мета — не допустити, щоб гравці неодноразово відмовлялися від перевірки готовності протягом короткого проміжку часу з недобрими намірами, а не карати гравців, які хотіли зустріти друга чи відійти на хвилинку. Зараз ця система повинна працювати належним чином, але якщо це не так, будь ласка, повідомте нас про це.


Рангові ігри

Минулого сезону ми зробили так, що гравцям було легко досягти певних високих рангів і тому кількість гравців у тому самому ранзі в різних регіонах занадто сильно відрізнялася. Тому ми вирішили зробити деякі з цих вищих рангів складнішими для досягнення в цьому сезоні, щоб ранги були рівносильними у різних регіонах. В результаті цієї зміни деякі калібрування гравців були суворішими, ніж планувалося, тому ми трохи повернули їх назад. У цьому оновленні гравці повинні очікувати на збільшення приросту LP.

  • З цим оновленням починає діяти обмеження на парну чергу для гравців з рейтингом Apex.
  • Для підтримки кращої продуктивності сервісу, рейтинг тепер оновлюватиметься кожні 10 хвилин.

Чемпіони

Icon

Афелій

Базове здоров’я збільшено. Додаткову силу атаки від пасивного вміння збільшено.

“Афелій постраждав від послаблень Екзактора в останньому оновленні і йому потрібна допомога. У цьому оновленні не тільки Екзактор отримає допомогу, але й Афелій отримає прямі підсилення, які допоможуть йому стати сильнішими. Ми додали невеликий мікс шкоди та витривалості в його ранній грі, зберігаючи при цьому його можливість стати керрі в пізній грі.”

Базові характеристики

  • Базове здоров’я: 580 ⇒ 600
Icon

Вбивця і провидиця

Пасивне вміння

  • Додаткова сила атаки: 4.5/9/13.5/18/22.5/27 ⇒ 5/10/15/20/25/30
Icon

Кейтлін

Коефіцієнт швидкості атаки збільшено. Шкоду вторинним цілям від Q збільшено.

“Кейтлін зараз не влучає у свої цілі й частково це пов’язано з відсутністю у неї плану на гру. Вона більше не задирака на лінії та не є сильною наприкінці гри. Ми хотіли б посилити ті аспекти, які вона мала раніше, тому ми надаємо їй невелику допомогу в обох сферах.”

Базові характеристики

  • Коефіцієнт швидкості атаки: 0.61 ⇒ 0.625
Icon

Миротворець Пілтоверу

Q – Вміння

  • Шкода вторинним цілям: 50% ⇒ 60% від загальної шкоди
Icon

Коркі

Витрати мани Q зменшено. Шкоду W збільшено. Витрати мани E зменшено.

“Ми хочемо допомогти Коркі безпечно вийти з в’язниці професійних ігор, тому зараз у нього умовно-дострокове звільнення, поки ми згладжуємо його витрати мани та робимо більший акцент на зухвалій частині прізвиська – Сміливий бомбардир.”

Icon

Фосфорна бомба

Q – Вміння

  • Витрати мани: 80 на всіх рівнях ⇒ 60/65/70/75/80
Icon

Валькірія

W – Вміння

  • Максимальна шкода: 150/225/300/375/450 (+150% сили вмінь) ⇒ 150/225/300/375/450 (+150% додаткової сили атаки) (+150% сили вмінь)
Icon

Кулемет Ґатлінга

E – Вміння

  • Витрати мани: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/65/70
Icon

Доктор Мундо

Додаткову силу атаки E зменшено.

“Коли танкові предмети стають сильнішими, а загальна шкода зменшується Доктор Мундо стає дуже щасливим і починає ходити, куди йому заманеться. Але зараз він надсильний і ходить туди, куди не повинен, тому ми будемо контролювати його шкоду, зберігаючи при цьому його висококласну танковість.”

Icon

Тяжка травма

E – Вміння

  • Додаткова сила атаки: 2/2.35/2.7/3.05/3.4% максимального здоров’я ⇒ 2/2.25/2.5/2.75/3% максимального здоров’я
Icon

Джин

Приріст сили атаки зменшено. Шкоду R зменшено.

“Джин, як і гравець на ньому, радіють, коли отримують квадракіл, але зараз він занадто сильний, особливо на нижчих рівнях гри, де тривалість матчів  довше. Він повинен бути корисним чемпіоном, а не керрі пізньої гри, тому ми знизили його гарантовану шкоду в пізній грі, зменшивши його кінцеву шкоду і приріст сили вмінь до рівня, який змусить основних гравців Джина відчувати себе в скруті.”

Базові характеристики

  • Приріст сили атаки: 4.7 ⇒ 4.4
Icon

Вихід на уклін

Ультимативне вміння

  • Мінімальна шкода: 64/154/244 (+25% сили атаки) ⇒ 64/128/192(+25% сили атаки)
Icon

Лі Сін

Базову силу атаки збільшено.

“Лі Сін був одним із чемпіонів, які найбільше постраждали від цього оновлення, і ми повертаємо йому трохи сили, щоб він знову став енергійнішим у своїх діях. Ми вважаємо, що його рання гра недостатньо сильна, враховуючи те, як сильно він падає (особливо зараз), тому ми підсилили його зачистку лісу та ранні сутички, щоб дати йому більше шансів закріпити лідерство.”

Базові характеристики

  • Базова сила атаки: 66 ⇒ 69
Icon

Мордекайзер

Додаткову шкоду Q по одиночній цілі зменшено.

“Мордекайзер — один з найбільших переможців верхньої лінії у цьому оновленні, і його потрібно трохи приструнити. Перші три його предмети — це предмети з силою вмінь і тому зараз він завдає найбільшої шкоди в грі серед героїв верхньої лінії, тому ми зменшили його вибухову шкоду шляхом послаблення його головного вміння.”

Icon

Знищення

Q – Вміння

  • Збільшення шкоди по одиночній цілі: 40/45/50/55/60% ⇒ 30/35/40/45/50%
Icon

Ніла

Час застосування E зменшено.

“Цим оновленням ми покращуємо якість життя Ніли, про що гравці давно просили. Тепер Ніла буде застосовувати E більш плавно, а її рухи стануть чіткішими.”

Icon

Слизький потік

E – Вміння

  • Час застосування: 0.01 секунд ⇒ миттєво
Icon

Пантеон

Шкоду W збільшено.

“Наразі Пантеон має певні труднощі, особливо на нижчих рівнях гри. Для того, щоб надати йому допомогу, яка не підштовхне його до межі, ми додали його W деяку додаткову шкоду, що має допомогти всім, але особливо Пантеону, який частіше використовує свій посилений W, з нижчих рівнів гри.”

Icon

Сховище щитів

W – Вміння

  • Шкода: 5/5.5/6/6.5/7% від максимального здоров’я цілі(+1.5% за 100 сили вмінь) (+0.4% за 100 бонусного здоров’я) ⇒ 6/6.5/7/7.5/8% від максимального здоров’я цілі (+1.5% за 100 сили вмінь) (+0.4% за 100 бонусного здоров’я)
Icon

Поппі

Час відновлення пасивного вміння збільшено. Шкоду монстрам від Q збільшено. Шкоду E зменшено.

“Поппі в ролі підтримки завдає занадто багато шкоди за допомогою Кривавої пісні у повній збірці танка, враховуючи, що вона не купує жодного предмета, що завдає шкоди. У цьому оновленні ми послабили цю збірку, збільшивши час перезаряджання її пасивного вміння таким чином, щоб вона довше залишалася в строю, коли вона грається у ролі підтримки. Ми також зменшили шкоду від її E, оскільки Поппі часто використовує її в ролі підтримки, а також трохи компенсували її в ролі лісника, оскільки вона слабша там і може отримати трішки покращень.”

Icon

Залізний посол

Пасивне вміння

  • Час відновлення: 13/10/7 (рівні 1/7/13) ⇒ 16/12/8 (рівні 1/7/13)
Icon

Удар молотом

Q – Вміння

  • Максимальна шкода проти монстрів: 30/60/90/120/150 ⇒ 50/80/110/140/170
Icon

Героїчний заряд

E – Вміння

  • Шкода : 60/80/100/120/140 (+50% додаткової сили атаки) ⇒ 50/70/90/110/130 (+50% додаткової сили атаки)
Icon

Рівен

Шкоду Q збільшено. Рекомендовані руни оновлено.

“Рівен була тісно пов’язана зі Затемненням, яке було одним з найдефіцитніших предметів у минулому оновленні. Хоча ми задоволені змінами в цілому, нам потрібно переоцінити чемпіонів, які все ще використовують ці предмети. Ми хочемо, щоб Рівен відчувала себе комфортно, накопичуючи шкоду, тому ми даємо їй кращі показники Q, поки вона продовжує будувати довгі мечі. Математика тут працює на сильніший стрибок 9-го рівня і загальний вищий апетит до бонусної сили атаки.

Ми також переглянули її рекомендовані сторінки рун, які залежать від вибору гравця, і виявили, що є кілька значно сильніших варіантів, тому ми вручну замінили деякі з них. Це має зробити її сторінку Зваги більш конкурентоспроможною порівняно з її сторінкою Чаклунства.”

Icon

Зламані крила

Q – Вміння

  • Шкода: 15/35/55/75/95 (+50/55/60/65/70% загальної сили атаки) ⇒ 45/75/105/135/165 (+65/70/75/80/85%додаткової  сили атаки)

Рекомендовані руни

  • Легенда: Жвавість ⇒ Легенда: Прискорення
  • Нескорений ⇒ Прорізання
  • Хмарний Плащ ⇒ Тихо перед Лихом
  • Кістяна Пластина  ⇒ Друге Дихання
  • Безстрашність ⇒ Удар Щитом
Icon

Шивана

Коефіцієнт сили вмінь W зменшено, шкоду від горіння R-E зменшено, коефіцієнт сили вмінь R зменшено.

“Коли ми змінили Шьоджінів спис, зменшивши прискорення ультимативного вміння, Шивана запитала: «Що таке прискорення ультимативного вміння?». Тож не дивно, що її основний предмет тепер остаточно закріпився як основний предмет. Ми не вважаємо проблемою те, що Шивана має унікальну можливість ігнорувати прискорення ультимативного вміння на кінцевому етапі гри. Однак проблема в тому, що зараз вона занадто потужна. Неймовірна летальність і маневровість, призводить до того, що Шивана дуже легко отримує ефект снігової кулі, тому ми прибрали частину її шкоди та сили вмінь з менш значущих місць, щоб дати її супротивникам шанс на перемогу.”

Icon

Випалювання

W – Вміння

  • Швидкість руху: 30/35/40/45/50% + 12% за 100 сили вмінь ⇒ 30/35/40/45/50% + 10% за 100 сили вмінь
Icon

Вогняний подих

E – Вміння

  • Шкода за секунду горіння землі в формі дракона: 60-120 (рівні 6-18) + 15% додаткової сили атаки + 20% сили вмінь ⇒ 40-100 (рівні 6-18) + 15% додаткової сили атаки + 20% сили вмінь
Icon

Приземлення дракона

Ультимативне вміння

  • Шкода: 150/250/350 + 130% сили вмінь ⇒ 150/250/350 + 100% сили вмінь
Icon

Синджед

Приріст броні зменшено.

“Синджед – ще один переможець завдяки змінам предметів у минулому оновленні, але ми вважаємо, що наразі він близький до того, яким має бути, тому ми лише злегка його послабили. У цьому оновленні його значно важче вбити, тому ми зосередилися на його витривалості. Спеціально знизивши приріст броні, ми хочемо зменшити цей показник загалом, що також дасть йому більше можливостей для контргри у поєдинках.”

Базові характеристики

  • Приріст броні: 4.7 ⇒ 4.2
Icon

Скарнер

Шкоду пасивного вміння зменшено. Шкоду E зменшено. 

“Скарнер був досить сильним у професійних іграх і для тих, хто витрачає час на його освоєння, тому ми хочемо трохи зменшити його силу для досвідчених гравців. Значна частина цього виграшу від майстерності залежить від того, скільки користі ви можете отримати від свого E, тому ми в основному націлені на це, а також на невелике послаблення до його пасивного вміння для більшої ефективності.”

Icon

Відлуння кроків

Пасивне вміння

  • Шкода від максимального здоров’я: 5-11% (залежно від рівня) ⇒ 5-9% (залежно від рівня)
Icon

Іштальський удар

E – Вміння

  • Шкода: 30/60/90/120/150 (+8% від максимального здоров’я) ⇒ 30/60/90/120/150 (+6% від максимального здоров’я)
Icon

Трістана

Дальність E зменшено. Дальність R збільшено.

“Ми випустили мікрооновлення для Трістани через кілька днів після виходу оновлення 14.19 і, схоже, що збірка з критичною шкодою працює майже ідеально. Однак дальність її заклинань 1-го рівня не була збільшена відповідно до дальності її атаки, що ми виправляємо в цьому оновленні.”

Icon

Вибуховий заряд

E – Вміння

  • Дальність: 525 ⇒ 550
Icon

Вишибний постріл

Ультимативне вміння

  • Дальність: 525 ⇒ 550
Icon

Триндамір

Коефіцієнт швидкості атаки збільшено, приріст броні збільшено.

“Триндаміру дуже сильно дісталося, коли броня стала кращою, а предмети з шансом критичного ураження — слабшими. Однак ми все ще хочемо, щоб у Триндаміра була солідна шкода за секунду, особливо в пізній грі, де її не вистачає. Оскільки у нього немає вбудованих підсилень швидкості атаки, ми намагаємося зробити так, щоб він мав достатній доступ до швидкості атаки та міг виживати у сутичках.”

Базові характеристики

  • Коефіцієнт швидкості атаки: 0.67 ⇒ 0.694
  • Приріст броні: 4.3 ⇒ 4.8
Icon

Удір

Шкоду монстрам від пробуджених Q і R збільшено. Додаткову швидкість руху від E зменшено.

“Удір був досить сильним протягом деякого часу. Він — головна легенда в Лізі Легенд. Ми хочемо націлитись на його гру в лісі наскільки це можливо і залишити верхню смугу відносно недоторканою, тому ми націлюємо модифікатор шкоди монстрам на його R і зменшуємо швидкість руху в E, щоб зробити його швидкість зачистки таборів меншою, а його ґанки менш ефективними.”

Icon

Дикий Кіготь

Q – Вміння

  • Шкода проти монстрів від пробудженого Q: 20 (+100% додаткової сили атаки) (+50% AP) ⇒ 15 (+100% додаткової сили атаки) (+50% сили вмінь)
Icon

Палаюча колотнеча

E – Вміння

  • Додаткова швидкість руху: 30/37/44/51/58/65 ⇒ 25/31/37/43/49/55
Icon

Крилатий шторм

Ультимативне вміння

  • Шкода проти монстрів від пробудженого R: 10-50 (залежно від рівня) ⇒ 5-35 (залежно від рівня)
Icon

Вейґар

Шкоду W зменшено.

“Коли золото втратило цінність в останньому оновленні, такі чемпіони, як Вейґар, які отримували свою силу з інших джерел, зрозуміло, стали набагато сильнішими, і саме тому він отримує послаблення. Застосовуючи ці зміни ми хотіли б закрити розрив між низькими та високими показниками MMR. Від Темної матерії, як правило, досить легко ухилитися висококваліфікованим гравцям, тому, зменшивши її вплив, ми можемо непропорційно знизити його ефективність на нижчих рівнях MMR, де це вміння працює набагато краще.”

Icon

Темна матерія

W – Вміння

  • Шкода: 85/140/195/250/305 (+70/80/90/100/110% сили вмінь) ⇒ 85/140/195/250/305 (+60/70/80/90/100% сили вмінь)
Icon

Ясуо

Критичну шкоду Q збільшено. Додаткове пробивання броні R при критичному ураженні збільшено.

“Ясуо несподівано постраждав, коли предмети з критичною шкодою стали слабшими. Однак ми все одно хотіли б, щоб він користувався критичним ударом, тому ми зробили критичну шкоду сильнішою для нього.”

Icon

Сталева буря

Q – Вміння

  • Шкода, при критичному ураженні: 80% ⇒ 90% (тепер відповідає базовим атакам)
Icon

Останній подих

Ультимативне вміння

  • Додаткове прорізання броні, при критичному ураженні: 50% ⇒ 60%
Icon

Йоне

Шкоду, при критичному ураженні Q збільшено.

“Не дивно, що Йоне також постраждав, коли критична шкода стала слабшою. Ми хотіли б переконатися, що його Q та отримання критичної шкоди є ключовими для його успіху, тому ми надали невелике підсилення для цієї синергії.”

Icon

Смертельна сталь

Q – Вміння

  • Шкода, при критичному ураженні: 80% ⇒ 90% (тепер відповідає базовим атакам)

Предмети стрільців

У цьому оновленні ми підправили перший слот легендарних предметів для багатьох стрільців, які залежать від критичної шкоди. Минулого оновлення ми досягли своєї мети — повністю послабили все, що можна, але в підсумку перемістили деякі предмети в місця, в яких немає причин їх збирати.

Ми злегка підсилили Екзактор та Дикі стріли Юн Талю, зробивши їх значно дешевшими, щоб стрільці могли отримувати по одному предмету в той самий час, що й інші класи. Вони все ще прив’язані до масштабування з більшим шансом критичного ураження, але тепер вони будуть виділятися як справжні предмети першого слоту, а не просто як «гірша версія Грані нескінченності».

Заточка Статикка виявилась дещо міцнішою, ніж інші варіанти, тому ми зробили незначне коригування.

Нарешті, зміни Викрадача сутності мають бути нейтральними за силою зі зниженням характеристик, що відповідає зниженню його ціни. Як і у випадку з Юн Талем і Екзактором, ми хочемо, щоб він був привабливим першим слотом.

Icon

Викрадач Сутності

Essence Reaver

  • Рецепт: Д. В. Меч + Колфілдів бойовий молот + Плащ спритності ⇒ Кайло + Колфілдів бойовий молот + Плащ спритності 
  • Ціна: 3150 ⇒ 2900 золота
  • Сила атаки: 65 ⇒ 60
  • Прискорення вмінь: 20 ⇒ 15
Icon

Екзактор

The Collector

  • Рецепт: Д. В. Меч + Зазубрений Кинджал + Плащ Спритності ⇒ Кайло + Зазубрений Кинджал + Плащ Спритності
  • Цін: 3400 ⇒ 2950 золота
  • Сила атаки: 60 ⇒ 50
Icon

Заточка Статикка

Statikk Shiv

  • Швидкість атаки: 40% ⇒ 35%
Icon

Дикі Стріли Юн Талю

Yun Tal Wildarrows

  • Рецепт: Д. В. Меч + Кайло + Плащ спритності ⇒ Кайло + Опівденний сагайдак
  • Ціна: 3200 ⇒ 2950 золота
  • Сила атаки: 65 ⇒ 60
  • Шкода від зазубреного краю: 70 ⇒ 60

Предмети

Icon

Доленосний попіл

Fated Ashes

“Предмет Страждання Ліандрі дуже сильний в цьому оновленні. Він затьмарює всі інші альтернативні варіанти, тому ми маємо послабити цей предмет. Більше інформації знаходиться нижче, але тут ми зменшуємо силу Доленосного попелу, щоб послабити Ліандрі.”

  • Шкода за секунду проти монстрів: 25 ⇒ 20
Icon

Страждання Ліандрі

Liandry’s Torment

“Гравці лісу з Ліандрі в інвентарі — найчастіше перемагають в останньому оновленні. Цей предмет є занадто сильним для тих, хто може його використовувати, однак вони не мають іншого вибору, і, зазвичай, змушені купувати Ліандрі. Ми все ще хочемо, щоб Страждання Ліандрі були одним із варіантів для покупки, але не таким, який не дозволяє купити щось інше замість нього.”

  • Максимально шкода за секунду проти монстрів: 50 ⇒ 40
Icon

Люденів компаньйон

Luden’s Companion

“Ми хочемо обмежити шкоду, яка йде від недорогих джерел. Розглядаючи те, як Люденів компаньйон завдає шкоди в порівнянні зі  Штормовим сплеском або Лічевою Загибеллю, можемо сказати, що максимальна шкода по одній цілі є більш ніж комфортною. Це значить, що Люден є відносно збалансованим. У результаті, ми робимо трішки математики: Він має бути слабшим проти ізольованої цілі, але завдавати більше шкоди в інших ситуаціях.”

  • Шкода від пострілу: 60 (+4% сили вмінь) ⇒ 75 (+5% сили вмінь)
  • Шкода від повторного пострілу: 50% від початкової шкоди ⇒ 20% від початкової шкоди
  • Максимальна шкода по одній цілі: 210 (+14% сили вмінь) ⇒ 150 (+10% сили вмінь)
Icon

Штормовий сплеск

Stormsurge

“Штормовий сплеск вийшов великим переможцем з останнього оновлення і витіснив всі інші варіанти предметів для збірки. Він був кращим за Тіньове полум’я і не давав більшості магів зробити вибір, тому ми зменшуємо силу Сплеска, щоб надати іншим предметам з силою вмінь шанс бути купленими в крамниці.”

  • Сила вмінь: 95 ⇒ 90
  • Шкода від шквалу: 150 (+15% сили вмінь) ⇒ 125 (+10% сили вмінь)
Icon

Шипована Броня

Thornmail

“Шипована броня також стала переможцем минулого оновлення і наразі є найчастіше збираним предметом з бронею у грі. Існують інші дуже гарні й не до кінця оцінені предмети, які надають броню, однак гравці не усвідомлюють, яким чудовим є Нескінченний відчай наразі…”

  • Броня: 80 ⇒ 75
  • Шкода від шипів: 15 (+15% додаткової броні) ⇒ 20 (+10% додаткової броні)


Руни

Полірування рун

Оновлено більшість рун, задля легшого читання та відображення найважливіших характеристик на дисплеї під час гри та у вікні рун після завершення гри. Наступні руни мали оновлення якості життя:

  • Темні жнива, Удар в спину, Смак крові, Раптовий удар, Виклик Вітрячки, Магічна комета, Антимагічна сфера, Випалення, Хватка невмирущих, Тремтіння землі, Вартовий, Знос, Дерево життя, Гарт, Хода по воді, Абсолютний фокус, Кістяна пластина, Льодяний наріст, Невпинний мисливець, Абсолютний мисливець, Фазовий поспіх, Тотем-зомбі, Уламок адаптивної сили, і Уламок прискорення вмінь

Icon

Фазовий поспіх

Phase Rush

“Фазовий поспіх, технічно, отримав зміни в ігровому процесі в результаті досліджень ближньо-дальнього бою.Однак на практиці, це має бути непомітно.”

  • Швидкість руху для дальнього бою: 15-40% (залежно від рівня) ⇒ 18.75-37.5% (залежно від рівня)
  • Швидкість руху для ближнього бою: 25-50% (залежно від рівня) (без змін)
Icon

Хватка невмирущих

Grasp of the Undying

“Хватка невмирущих вознеслась до точки, де вона стала панівним варіантом серед рун, особливо для бійців. Ми змінюємо фокус руни на те, щоб танки і джаґґернаути використовували свій запас здоров’я, але, щоб не давати “м’яким” бійцям ставати більш витривалими.”

  • Зцілення: 3 + (1.2% максимального здоров’я) ⇒ 1.3% максимального здоров’я (припиняє збільшуватись на відмітці 3000 максимального здоров’я)
  • Максимальне здоров’я за заряд: 7/4 ⇒ 5 (ближній бій) / 3 (дальній бій)
Icon

Хмарний плащ

Nimbus Cloak

“Зміна Хмарного плаща на згасаючу швидкість руху була задумана як нейтральна за силою зміна, але в підсумку вона вдарила по руні трохи сильніше, ніж планувалося, тому ми повернули їй трохи більшу швидкість руху.”

  • Додаткова згасаючу швидкість руху: 12-35% (залежно від часу відновлення заклинання викликача) ⇒ 14-40% (залежно від часу відновлення заклинання викликача)


ARAM

Привіт ARAMeри,

Після змін у минулому оновленні, ми помітили що стрільці, особливо ті, що залежать від предметів з шансом критичного ураження, трішки відстають від інших. Ми хочемо повернути їхню силу в цьому оновленні, і спостерігати надалі, якщо більше змін буде необхідно.

Щодо змін предметів, ми (нарешті) послабили Заточку Статикка. Дякуємо за ваше терпіння, щодо цього. Сподіваємось побачити вас у Виючій Безодні!

Підсилення

  • Ґвен: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 105%
  • Міс Фортуна: Шкода, що отримується: 110% ⇒ 105%
  • Намі: Зцілення, що отримується: 90% ⇒ 100%
  • Ніла: Шкода, що наноситься: 95% ⇒ 100%
  • Саміра: Шкода, що наноситься: 98% ⇒ 100%
  • Сенна: Шкода, що наноситься: 94% ⇒ 97%
  • Серафіна: Шкода, що наноситься: 85% ⇒ 90%
  • Смолдер: Шкода, що отримується: 105% ⇒ 102%
  • Зері: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 95%

Послаблення

  • Арі: Шкода, що наноситься: 100% ⇒ 97%; Зцілення, що отримується: 100% ⇒ 90%
  • Леона: Шкода, що отримується: 100% ⇒ 105%; Шкода, що наноситься: 90% ⇒ 95%

Предмети (тільки в ARAM)

  • Заточка Статикка: Шкода проти чемпіонів: 270 ⇒ 160; додано 3 секундний час відновлення для Електрошоку
  • Штормовий сплеск: Шкода від шквалу: 100 (+15% сили вмінь) ⇒ 125 (+10% сили вмінь); видалено специфічні модифікатори ARAMу
  • Розколоті небеса: Зцілення: 120% базової сили атаки (+ 4% втраченого здоров’я) ⇒ 100% базової сили атак (+6% втраченого здоров’я); видалено специфічні модифікатори ARAMу

Книга ультимативних вмінь 

З моменту виходу останнього оновлення Книги ультимативних вмінь ми стежили за помилками, поведінкою ультимативних вмінь і дивилися, як система заміни вміння поводиться в реальних умовах. Ми вирішили внести кілька змін, виходячи з того, як пройшло перше оновлення:

Приріст характеристик, який дає заміна ультимативного вміння, був надто високим, особливо для брузерів і танків. У мікрооновленні ми внесли перші корективи, але ми хочемо розмежувати статистику, яку ви отримуєте від обміну, та статистику, яку ми даємо менш агресивним ультимативкам.

  • Максимальний розмір додаткової броні при обміні зменшено з 35 до 20
  • Максимальний розмір додаткового магічного спротиву при обміні зменшено з 35 до 20
  • Максимальний розмір масштабування додаткової адаптивної сили за рівнем зменшено з 35 до 20

Виправлення помилок та зміни якості життя

  • У Гвея виникли деякі проблеми з додатковими ультимативними вміннями, тому він приєднається до вечірки трохи пізніше. Гвея увімкнено для Книги ультимативних заклинань!
  • Ультимативне вміння Зерата тепер правильно масштабується від сили вмінь/сили атаки.
  • Чемпіони, які помирають у декількох Царствах смерті Мордекайзера, тепер залишають Царство смерті належним чином.
  • Деякі чемпіони тепер можуть використовувати певні вміння під час  ультимативного вміння Аврори.
  • Певні вміння більше не скасовуються, якщо їх застосовано під час певних додаткових ультимативних вмінь.
  • Дух Фізза більше не дивиться в неправильному напрямку під час використання його додаткового ультимативного вміння.
  • Перезаряджання ультимативного вміння Люціана тепер коректно зменшується на 11 і 16 рівнях.
  • Чемпіони, які використовують додаткове ультимативне вміння Смолдера, більше не будуть тимчасово невидимими.
  • Повторне з’єднання під час певних періодів завантаження інтерфейсу більше не призводить до зламаної іконки додаткового ультимативного вміння з потенційно ненормальною поведінкою.
  • Виправлено численні візуальні та звукові проблеми з додатковими ультимативними вміннями.
  • Ультимативне вміння Ліссандри тепер правильно витрачає заряди під час використання.

Worlds 2024 Clash

Чемпіонат світу тут! Формування команд на перші вихідні Clash Чемпіонату світу розпочнеться 14 жовтня, а турніри відбудуться 19 та 20 жовтня.

Оскільки Clash Чемпіонату світу – це 16-командний турнір, а не звичайний 8-командний турнір, буде додатковий рівень нагород, який базуватиметься на кількості перемог/поразки в сферах та капсулах:

Базовий квиток: 0W, 3L: 3 підсилення досвіду, 1 містична іконка, 1 лого Clash 

Базовий квиток: 1W, 3L: 1 містична емоція, 640 образ тотема, 1 лого Clash

Базовий квиток: 2W, 2L: 640 образ тотема, 975 уламок образу, 1 містична іконка, 1 містична емоція, 1 лого Clash, 1 базовий квиток

Базовий квиток: 3W, 1L: 640 образ тотема, 975 уламок образу , 1350 уламок образу, 1 містична іконка, 1 містична емоція, 1 чібі іконка, 1 лого Clash, 1 базовий квиток

Базовий квиток: [Тільки Чемпіонат Світу] 4W: 640 образ тотема, 975 уламок образу, 1350 уламок образу, 1 містична іконка, 1 містична емоція, 1 чібі іконка, 1 лого Clash, 1 базовий квиток, сфера Чемпіонату світу

Преміальний квиток: 0W, 3L: 1 базовий квиток, 500 OE, 750 уламок образу, 1 лого

Преміальний квиток: 1W, 3L: 1 базовий квиток, 500 OE, 750 уламок образу, 975 уламок образу, 1350 уламок образу, 1 лого

Преміальний квиток: 2W, 2L: 1 базовий квиток, 750 OE, 750 уламок образу, 975 уламок образу, 1350 уламок образу, 1820 уламок образу, 1 лого

Преміальний квиток: 3W, 1L: 1 базовий квиток, 750 OE, 750 уламок образу, 975 уламок образу, 1350 уламок образу, 1820 уламок образу, 1 чібі іконка, 10 містичної есенції, 1350 образ, 1 лого

Преміальний квиток: [Тільки Чемпіонат Світу] 4W: 1 базовий квиток, 750 OE, 750 уламок образу, 975 уламок образу, 1350 уламок образу, 1820 уламок образу, 1 чібі іконка, 10 містичної есенції, 1350 образ, 1 лого, сфера Чемпіонату світу

Виправлення помилок

  • Ми виправили проблему з конфігурацією, через яку гравці випадково отримували додатковий прогрес у випробуваннях Спліта 3. Постраждалі гравці можуть побачити, що їхній прогрес у сезонних випробуваннях Спліта 3 не буде прогресувати деякий час, доки вони не пройдуть додатковий прогрес, який ми надали.

Ротація Міфічної Крамниці

Щоб відсвяткувати новий вигляд Тімо, ми додали його в крамницю цієї ротації. Ми також зробили, щось схоже для Вісника ночі Лі Сіна (престижного) з його оновленням раніше цього року. Він вже стояв у розкладі до 14.20, тому ми вирішили залишити його тут і дати вам ще один шанс забрати образ.

Прибувають у Крамницю

  • Престижна Міс Фортуна зі Зламаного ковенанту
  • Престижний Боєць душі Шако
  • Престижна Геройський меч Рівен
  • Престижний Дух цвітіння Тімо
  • Престижний Вісник ночі Лі Сін
  • Престижна Бойова кішка Джинкс

Залишають Крамницю

  • Престижна Зоряна захисниця Сорака
  • Престижний Опівденний Талон
  • Престижний Обсидіановий дракон Сетт
  • Престижна K/DA Акалі
  • Престижний T1 Джейс

Виправлення помилок та зміни якості життя

  • Виправлено помилку, через яку павуки Елізи гинули від атак і вмінь епічних монстрів. Бідолашні павучки.
  • Виправлено помилку, через яку Вієґо втрачав здоров’я під час володіння чемпіоном, якщо він мав печиво в інвентарі.
  • Виправлено помилку, через яку Пайк втрачав здоров’я під час використання печива.
  • Виправлено помилку, через яку W Елізи не ставило в пріоритет ворожих чемпіонів.
  • Виправлено помилку, через яку снаряди Смертельного темпу руйнували щити від заклинань.
  • Виправлено помилку, через яку різні підсилення та ефекти зараховувалися до зарядів Шьоджінівого Списа.
  • Виправлено помилку, що призводила до того, що швидке повторне натискання призводило до постановки в чергу для покупки дублікатів компонентів.
  • Виправлено помилку, яка призводила до того, що вміння Q і E Райза  завдавали шкоди при руйнуванні щита від заклинань.
  • Виправлено помилку, через яку Заточка Статикка вражала усіх бійців, якщо користувач перебував під ефектом берсерк.
  • Виправлено помилку, яка призводила до багаторазової активації бонусної шкоди від Смертельного темпу на основну ціль від Q Шивани, коли вона вражала кількох чемпіонів у формі дракона.
  • Виправлено помилку, через яку Смертельний темп не отримував заряди під час атаки клонів чемпіонів.
  • Виправлено помилку, що призводила до того, що Сіон повністю заряджав Q після відродження
  • Виправлено помилку, що призводила до автоматичного використання W Вієґо після використання R під час володіння іншим чемпіоном.
  • Виправлено помилку, що призводила до неправильного застосування кровотечі Диких стріл Юн Талю під час додаткової автоатаки пасивного вміння Акшана.
  • Виправлено помилку, що призводила до зниження часу відновлення E Жанни під час автоатак з червоним підсиленням Ожиноспина.

Образи та кольорові схеми

Кольорові схеми

Новий косметичний вміст